Javni natječaj za zapošljavanje od 6. rujna 2024.

Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 06. rujna 2024. godine raspisuje:

JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme

1. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje 1 godina radnog iskustva na poslovima javne nabave,
  • važeći certifikat iz područja javne nabave,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

2. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

Poželjno znanje i iskustvo:

– operativni sustav temeljen na tehnologiji Windows NT (Windows 10, Windows 11, Windows Server 2012 i noviji),
– napredni rad s računalima, periferijom i ostalim uređajima (npr. multifunkcijski uređaji, fotoaparati, skeneri, pisači, pametni telefoni),
– virtualizacija poslužitelja,
– WSUS,
– osnove PowerShella i Pyhtona.

3. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

4. SURADNIK/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VŠS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

5. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije
  • poželjno poznavanje rada u programu AutoCAD.

Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:

– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove,
– dokaz o znanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrda odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).

Dodatno za radno mjesto pod brojem 1.:
– preslika važećeg certifikata iz područja javne nabave.

Dodatno za radno mjesto pod brojem 5.:
– preslika važeće vozačke dozvole.

Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).

Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.

Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.

Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Planinska ulica 1, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje podnosi prijavu.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.

Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve propisane dokaze o tom statusu iz kojih je vidljivo navedeno pravo te dokaz da je nezaposlen i ostvaruje prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.

Odabrani kandidati za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 4. će prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.

Radno mjesto pod rednim brojem 5. je sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o. radno mjesto s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.

S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu:

– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Ureda,
– sudjeluje u izradi plana javne nabave i prati realizaciju istog,
– sudjeluje u pripremi i provedbi postupaka nabave i javne nabave,
– izrađuje ugovore na temelju provedenih postupaka nabave i pripadajuće dodatke ugovorima,
– vodi evidenciju postupaka nabave, objavljuje sklopljene ugovore te vodi i ažurira registar ugovora sklopljenih u postupcima nabave,
– prati sve propise iz područja javne nabave, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– koordinira obuku korisnika aplikacija,
– pruža informatičku podršku ostalim organizacijskim jedinicama,
– održava postojeće aplikacije, sistemski softver i bazu podataka,
– održava komunikacijsku, mrežnu i drugu informatičku opremu te brine o sigurnosti IT sustava.
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela i Službe,
– vodi registar jamstava i drugih vrijednosnica,
– vodi blagajničko poslovanje,
– prati i knjiži promjene po izvansudskim nagodbama te identificira sporna potraživanja,
– unosi podatke za fakturiranje i regresno fakturiranje te usklađuje stanja potraživanja,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
SURADNIK/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i suradnju s nadređenima,
– prati mjesečno izvršenje financijskog plana Društva,
– vrši unos zbrojnih naloga plaćanja računa dobavljačima te ostala plaćanja na temelju likvidiranih i knjiženih knjigovodstvenih isprava i obračuna,
– izrađuje obračunska plaćanja,
– unosi podatke za fakturiranje i regresno fakturiranje te usklađuje stanja potraživanja,
– vrši obračun zateznih kamata na zahtjev neposrednog voditelja ili voditelja drugih organizacijskih jedinica,
– izrađuje sva izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje nalog za izvršenje iz djelokruga rada Odjela,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– unosi sve podatke iz nadležnosti Odjela u relevantne evidencije i aplikacije,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.