Javni natječaj za zapošljavanje od 8. svibnja 2025.

Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 8. svibnja 2025. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme

1. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

2. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

3. REFERENT/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

4. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

5. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

6. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog, biotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

7. SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VŠS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

8. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

9. REFERENT/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

10. VODITELJ/ICA ODJELA ZA INVESTICIJE, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 5 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • organizacijske, prezentacijske i komunikacijske vještine.

11. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, tri izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 4 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

12. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA PROCJENU u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, tehničkog smjera,
  • 4 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

13. REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

14. SURADNIK/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

15. REFERENT/ICA ZA POSLOVE PISMOHRANE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • položen ispit za arhivara,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

16. REFERENT/ICA ZA OPĆE POSLOVE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • NSS/KV/SSS,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

17. REFERENT/ICA ZA NAPLATU POTRAŽIVANJA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

18. REFERENT/ICA LIKVIDATOR/ICA u Odjelu za računovodstvo, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu.

19. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje 1 godina radnog iskustva na poslovima javne nabave,
  • važeći certifikat iz područja javne nabave,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

20. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za pravnu potporu poslovanju, Služba za pravnu potporu poslovanju i ljudske potencijale, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, društveni smjer, polje: pravo
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • komunikacijske vještine.

Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdanom za vrijeme trajanja ovog natječaja, a koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove,
– dokaz o znanju/poznavanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).

Dodatno za radna mjesta pod brojem 11., 12. i 13.:
– preslika važeće vozačke dozvole B kategorije.

Dodatno za radno mjesto pod rednim brojem 15.:
– preslika potvrde o položenom ispitu za arhivara.

Dodatno za radno mjesto pod brojem 19.:
– preslika važećeg certifikata iz područja javne nabave.

Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).

Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.

Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.

Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).

Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Ulica Frana Vrbanića 50, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje se podnosi prijava.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.

Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.

Kandidati koji se u prijavi na javni natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ br. 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom pravu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.

Radna mjesta pod rednim brojem 10., 11., 12. i 13. su, sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o., radna mjesta s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidati prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.

Kandidati odabrani za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 14., 15., 16., 17., 18., 19. i 20. će prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.

S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela vezano uz davanje stanova u najam i sklapanja ugovora o najmu,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne evidencije i aplikacije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz utvrđivanje pravnog i korisničkog statusa stanova,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga Odjela,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
REFERENT/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:

– obavlja jednostavne i rutinske poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– obavlja korespondenciju i komunikaciju iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– vodi i ažurira evidencije iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja poslove najviše složenosti, uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu, iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja sve poslove vezano uz davanje poslovnih prostora u zakup i sklapanja ugovora o zakupu,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– inicira aktivnosti Društva iz djelokruga rada,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz davanje poslovnih prostora u zakup i sklapanja ugovora o zakupu,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja poslove najviše složenosti, uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu, iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja sve poslove vezano uz utvrđivanje pravnih i korisničkih statusa poslovnih prostora,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– inicira aktivnosti Društva iz djelokruga rada,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga rada,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 7.
SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:

– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 8.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama:

– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz razvrgnuće suvlasničke zajednice i sklapanja ugovora,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne evidencije i aplikacije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 9.
REFERENT/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama:

– obavlja jednostavne i rutinske poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– obavlja korespondenciju i komunikaciju iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– vodi i ažurira evidencije iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 10.
VODITELJ/ICA ODJELA ZA INVESTICIJE, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– organizira, usklađuje, usmjerava i nadzire rad Odjela,
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela i Službe,
– radi na predmetima najviše složenosti iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja sve poslove voditelja Odjela te zamjenjuje voditelja Službe u poslovima iz svoje nadležnosti, a u slučaju odsutnosti i/ili spriječenosti voditelja Službe,
– odgovoran je za rad Odjela te odluke koje iz djelokruga rada Odjela donosi,
– odgovara za organizaciju i raspodjelu poslova, zadataka i odgovornosti unutar Odjela,
– surađuje s rukovoditeljima drugih organizacijskih jedinica radi pravovremenog i kvalitetnog obavljanja poslova te funkcioniranja svih procesa,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 11.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– samostalno obavlja poslove najviše složenosti, uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu, iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u odabiru i određivanju prioriteta za provedbu projekata i investicija,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova,
– izrađuje projektne zadatke potrebne za izradu projektne dokumentacije, troškovnike, idejne nacrte, razvoje tehničkih i tehnoloških rješenja,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu investicije, za ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– razrađuje dinamiku izvođenja radova i brine o njenoj realizaciji,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene u projektu, izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja tehničkih pregleda, obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova te po potrebi projektira,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 12.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA PROCJENU u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina:

– samostalno obavlja reviziju procjembenih elaborata izrađenih od strane stalnih sudskih vještaka kojima se utvrđuje tržišna vrijednost nekretnina i ostalih ovlaštenih osoba,
– analizira dokumentaciju vezanu uz procjenu vrijednosti nekretnina,
– izrađuje izvješća o procjeni vrijednosti nekretnina,
– obavlja očevide na nekretninama,
– prati i poznaje propise i zakonske regulative iz djelokruga rada,
– poznaje i koristi aplikacije potrebne za izradu procjene vrijednosti nekretnina,
– samostalno obavlja reviziju elaborata etažiranja izrađenih od strane stalnih sudskih vještaka,
– daje mišljenje o tržišnim vrijednostima nekretnina, parcelacijskim elaboratima te sudjeluje u postupku izrade izmjena i dopuna prostorno planske dokumentacije,
– pribavlja isprave za energetsko certificiranje nekretnina i pokreće relevantne postupke u vezi s tim,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 13.
REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:

– provodi očevide i primopredaje, deložacije te ulaske u posjed nekretnina,
– upravlja ključevima nekretnina,
– po potrebi pribavlja dokumentaciju o korisniku i nekretnini,
– obavlja poslove utvrđivanja nedostatka i iniciranja uklanjanja nedostataka radi privođenja nekretnine svrsi (očevid – prijedlog za otklanjanje),
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– izvješćuje o provedenim poslovnim aktivnostima radi koordinacije i unosa u jedinstvenu evidenciju,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Službe, obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 14.
SURADNIK/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– vrši suštinsku ovjeru ulaznih računa za fiksne i režijske troškove nekretnina,
– vodi evidencije svih režijskih i fiksnih troškova po organizacijskoj jedinici svake pojedine nekretnine,
– izrađuje analitička mjesečna izvješća o troškovima po svakoj nekretnini, obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 15.
REFERENT/ICA ZA POSLOVE PISMOHRANE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja poslove pismohrane,
– osigurava pravodobno izdavanje i odobrava izdavanje arhiviranih predmeta ili drugih dokumentarnih materijala u skladu s propisanom procedurom i važećim propisima,
– preuzima arhivirane predmete ili druge dokumentarne materijale,
– brine o čuvanju i izlučivanju dokumentacije,
– organizira pripremu za odabir izlučivanja registraturne građe,
– sređuje i upisuje arhivsku i registraturnu građu,
– vodi arhivske knjige i popise gradiva te evidenciju korištenja gradiva,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 16.
REFERENT/ICA ZA OPĆE POSLOVE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– organizira i vrši sve radnje vezane uz otpremu izlazne pošte Društva,
– formira nove spise i dostavlja akte u rad nadležnim organizacijskim jedinicama Društva,
– vodi evidencije iz nadležnosti pisarnice,
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske, pomoćne i druge poslove,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 17.
REFERENT/ICA ZA NAPLATU POTRAŽIVANJA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– vrši unos svih relevantnih podataka iz djelokruga rada u knjigovodstveni program,
– priprema dokumentaciju za utuženja i drugu potrebnu dokumentaciju,
– priprema podatke za mjesečne obveze i upitnik o fiskalnoj odgovornosti,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 18.
REFERENT/ICA LIKVIDATOR/ICA u Odjelu za računovodstvo, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:

– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– obavlja poslove likvidature ulaznih računa i putnih naloga prema općim aktima Društva i zakonskim propisima,
– reklamira formalno i/ili suštinski neispravne račune i vodi evidenciju o reklamacijama,
– vodi evidenciju o zapremljenim i likvidiranim računima te izrađuje podlogu za knjiženje rezervacija troškova,
– izrađuje sva izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 19.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu:

– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Ureda,
– sudjeluje u izradi plana javne nabave i prati realizaciju istog,
– sudjeluje u pripremi i provedbi postupaka nabave i javne nabave,
– izrađuje ugovore na temelju provedenih postupaka nabave i pripadajuće dodatke ugovorima
– vodi evidenciju postupaka nabave, objavljuje sklopljene ugovore te vodi i ažurira registar ugovora sklopljenih u postupcima nabave,
– prati sve propise iz područja javne nabave, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 20.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za pravnu potporu poslovanju, Služba za pravnu potporu poslovanju i ljudske potencijale, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale:

– samostalno obavlja poslove, uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu, iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u izradi prijedloga ugovora i svih drugih akata, općih akata i odluka u vezi s predmetom poslovanja Društva,
– izrađuje nacrte mišljenja na prijedloge zakonskih i podzakonskih propisa u vezi predmeta poslovanja Društva,
– daje prijedloge i izrađuje nacrte pravnih mišljenja o pitanjima iz nadležnosti Društva,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.