Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 7. lipnja 2024. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme
1. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Službi za poslove zastupanja, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društveni smjer, polje: pravo,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poželjno iskustvo rada na poslovima zastupanja,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
2. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Službi za poslove zastupanja, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društveni smjer, polje: pravo,
- 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
3. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Osijek, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog, biotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera, prednost pravni fakultet,
- 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
4. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Rijeka, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog, biotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera, prednost pravni fakultet,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
5. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
6. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu
- komunikacijske vještine.
7. REFERENT/ICA SALDA KONTI u Odjelu za računovodstvo, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- SSS,
- do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poznavanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu.
8. DOMAR/KA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- SSS elektrotehničkog, strojarskog ili građevinskog smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poželjan položen stručni ispit za rukovatelja centralnog ili strojara kompresorske stanice ili ložača centralnog grijanja,
- poznavanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu
- vozačka dozvola B kategorije.
Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove,
– dokaz o znanju/poznavanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).
Dodatno za radno mjesto pod brojem 8.:
– preslika važeće vozačke dozvole.
Dodatno za radno mjesto pod brojem 8. ukoliko kandidat ostvaruje poželjan uvjet:
– preslika uvjerenja o položenom stručnom ispitu za rukovatelja centralnog grijanja ili strojara kompresorske stanice ili ložača centralnog grijanja.
Dodatno za radno mjesto pod brojem 3. ukoliko kandidat ostvaruje poželjan uvjet:
– ako kandidat ostvaruje poželjan uvjet iskustva u radu s nekretninama potrebno je dostaviti dokaz o iskustvu u radu s nekretninama (potvrdu poslodavca ili bivšeg poslodavca o vrsti poslova koje obavlja/je obavljao iz koje je vidljivo da kandidat radi ili je radio na poslovima s nekretninama ili presliku ugovora o radu ili presliku rješenja o prijemu ako kandidat radi ili je radio u državnoj službi).
Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).
Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.
Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.
Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Planinska ulica 1, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje podnosi prijavu.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve propisane dokaze o tom statusu iz kojih je vidljivo navedeno pravo te dokaz da je nezaposlen i ostvaruje prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.
Odabrani kandidati za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 6. i 7. će prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.
Radno mjesto pod rednim brojem 8. je sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o. radno mjesto s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.
S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Službi za poslove zastupanja, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale:
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Službe,
– predlaže pokretanje potrebnih postupaka pred sudskim, upravnim i drugim nadležnim tijelima,
– prati pokrenute postupke i izrađuje potrebne akte te surađuje s nadležnim državnim odvjetništvima s tim u vezi,
– zastupa Društvo u postupcima pred sudskim, upravnim i drugim nadležnim tijelima,
– sudjeluje u izradi pravnih mišljenja, očitovanja i izvješća iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Službi za poslove zastupanja, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale:
– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Službe,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz poslove Službe,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga Službe,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Službe u sve evidencije koje vodi Društvo i inicira daljnje postupke s te osnove,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja poslove najviše složenosti uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja sve poslove vezano uz utvrđivanje pravnih i korisničkih statusa poslovnih prostora,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– inicira aktivnosti Društva iz djelokruga rada,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga rada,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz davanje stanova u najam i sklapanja ugovora o najmu,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu financijskog poslovanja, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– samostalno obavlja poslove iz djelokruga rada Odjela i Službe,
– predviđa, prati i usklađuje dinamiku priljeva novčanih sredstava s rokovima dospijeća obveza plaćanja,
– sudjeluje u izradi tijeka novčanih sredstava,
– sudjeluje u izradi financijskog plana Društva te prati mjesečno izvršenje financijskog plana Društva,
– vrši unos i kontrolu zbrojnih naloga plaćanja računa dobavljačima te ostala plaćanja na temelju likvidiranih i knjiženih knjigovodstvenih isprava i obračuna,
– izrađuje obračunska plaćanja,
– vrši unos naloga za isplatu plaća i drugih naknada zaposlenicima,
– vrši obračun zateznih kamata na zahtjev neposrednog voditelja ili voditelja drugih organizacijskih jedinica,
– izrađuje sva izvješća iz djelokruga rada,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– koordinira obuku korisnika aplikacija,
– pruža informatičku podršku ostalim organizacijskim jedinicama,
– održava postojeće aplikacije, sistemski softver i bazu podataka,
– održava komunikacijsku, mrežnu i drugu informatičku opremu te brine o sigurnosti IT sustava,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 7.
REFERENT/ICA SALDA KONTI u Odjelu za računovodstvo, Služba za financije i računovodstvo, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,- knjiži i odlaže likvidirane ulazne račune,
– izrađuje usklađenja salda – konti s dobavljačima,
– kontrolira formalne podatke iskazane na računu s matičnim podacima dobavljača unesenim u knjigovodstveni program,
– izrađuje sve izvještaje iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 8.
DOMAR/KA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:
– vrši domarske poslove,
– rukuje sustavom centralnog grijanja/hlađenja, kontrolira i nadzire rad sustava, mjernih instrumenata, pumpi te ostale pripadajuće opreme uređaja i instalacija te sredstava za zaštitu od požara,
– vodi brigu o tekućem održavanju, funkcioniranju i pravodobnom servisiranju postrojenja uređaja centralnog grijanja, rashladnih sustava i ostalih instalacija,
– surađuje s ovlaštenim serviserima, ispitivačima i dimnjačarima,
– tehnički priprema objekt za potrebe protokolarnih aktivnosti,
– vrši manje popravke i zamjene na vodovodnoj instalaciji, elektroinstalaciji, instalaciji sustava grijanja i hlađenja, bravariji, stolariji te obavlja manje staklarske i ličilačke radove,
– u slučaju većih kvarova izvješćuje nadređene osobe,
– vodi brigu o vanjskim površinama i njihovom uređenju,
– vodi knjigu dnevnog pregleda,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.