Javni natječaj za zapošljavanje od 30. rujna 2025.
Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 30. rujna 2025. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme
1. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poznavanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• komunikacijske vještine.
2. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poznavanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• komunikacijske vještine.
3. DOMAĆIN/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS,
• 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjna važeća sanitarna knjižica,
• poželjan tečaj higijenskog minimuma,
• poželjno poznavanje jednog stranog jezika.
4. VRTLAR/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS,
• 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjno osposobljavanje za održivu uporabu pesticida,
• poželjan položen stručni ispit za rukovatelja strojevima za košnju trave i rukovatelja strojevima koji nemaju zaštitu od mehaničkih opasnosti.
5. DOMAR/KA – BRIJUNI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS, elektrotehničkog, strojarskog ili građevinskog smjera,
• 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjan položen stručni ispit za rukovatelja centralnog grijanja,
• poželjna dozvola za voditelja brodice B kategorije,
• vozačka dozvola B kategorije,
• poželjan položen stručni ispit za rukovatelja strojevima za košnju trave, rukovatelja strojevima koji nemaju zaštitu od mehaničkih opasnosti, rukovanje i upravljanje samohodnim strojevima na mehanizirani pogon.
6. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA POSLOVE PROTUPOŽARNE ZAŠTITE I SIGURNOSTI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog, biotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• položen stručni ispit za zaštitu od požara,
• znanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• vozačka dozvola B kategorije,
• poželjna dozvola za voditelja brodice B kategorije,
• komunikacijske vještine.
7. VODITELJ/ICA SLUŽBE ZA INVESTICIJSKO I TEKUĆE ODRŽAVANJE u Sektoru održavanja nekretnina, 1 izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 6 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjno iskustvo rada na rukovodećim položajima,
• znanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• vozačka dozvola B kategorije,
• organizacijske, komunikacijske i prezentacijske vještine.
8. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, tri izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• znanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• vozačka dozvola B kategorije.
9. REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS,
• 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
• poznavanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• vozačka dozvola B kategorije.
10. REFERENT/ICA ZA POSLOVE PISMOHRANE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS,
• 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poželjan ispit za arhivara (u slučaju da nema položen ispit za arhivara, radnik je obvezan položiti ispit u roku od 1 (jedne) godine od dana početka radnog odnosa),
• poznavanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu.
11. REFERENT/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• SSS,
• do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• poznavanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu.
12. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
• VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
• 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
• znanje jednog stranog jezika,
• rad u MS Office paketu,
• komunikacijske vještine.
Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
a) životopis,
b) dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
c) dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
d) uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
e) potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdanom za vrijeme trajanja ovog natječaja, a koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove,
f) dokaz o znanju/poznavanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika), za radna mjesta pod 1., 2., 6., 7., 8., 9., 10., 11. i 12.,
g) preslika važeće vozačke dozvole B kategorije za radna mjesta pod brojem 5., 6., 7., 8. i 9.,
h) dokaz o ispunjenju poželjnih uvjeta za radna mjesta pod 3., 4., 5., 6., 7., 9. i 10.,
i) dokaz o ispunjenju prava prednosti pri zapošljavanju (vidi dolje).
Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).
Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.
Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.
Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (http://www.moj-posao.hr) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Ulica Frana Vrbanića 50, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje se podnosi prijava.
Prijave koje ne sadrže dokaze o ispunjavanju uvjeta pod a), b), c), d), e), g) i i) kao i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Poslodavac zadržava pravo zatražiti od kandidata pojašnjenja i dodatnu dokumentaciju na okolnost ispunjenja uvjeta natječaja.
Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu u zakazanom terminu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Kandidati koji se u prijavi na javni natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ br. 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom pravu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.
Radna mjesta pod rednim brojem 3., 4., 5. i 9. su, sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o., radna mjesta s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidati prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.
Kandidati odabrani za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 6., 7., 8., 10., 11. i 12. prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.
S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i najam, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela,
– vezano uz davanje stanova u najam i sklapanja ugovora o najmu,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne evidencije i aplikacije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz utvrđivanje pravnog i korisničkog statusa poslovnih prostora,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
DOMAĆIN/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– obavlja redovne poslove domaćice u rezidencijalnim objektima,
– vodi tekuću evidenciju o potrošnom materijalu za rezidencijalne objekte Brijuni,
– vodi redovito uređenje i tekućeg održavanje, tekuće i investicijsko održavanje inventara i prostorija rezidencijalnih objekata Brijuni,
– brine o čuvanju cjelokupnog inventara u objektima,
– organizira pravilnu upotrebu potrošnog materijala,
– brine o gostima rezidencija,
– pomaže pri posluživanju hrane i pića,
– upravlja pomoćnim transportnim sredstvima i rukuje jednostavnim električnim uređajima,
– po potrebi sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
VRTLAR/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– brine o parkovima i neposrednoj zaštiti parkovnog bilja,
– brine o inventaru parkova,
– rukuje jednostavnim tehničkim uređajima,
– po potrebi obavlja poslove DDD mjera,
– po potrebi obavlja poslove vezane za upotrebu pesticida, sredstava za zaštitu bilja i folijarna, organska i mineralna gnojiva, ukoliko ima dozvolu,
– po potrebi rukuje s motornim strojevima i uređajima, ukoliko ima dozvolu,
– održava i kontrolira jednostavna sredstva rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju voditelja Službe, direktora Sektora ili Uprave.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
DOMAR/KA – BRIJUNI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– vrši domarske poslove na objektima na Brijunima te ostalim objektima Društva po potrebi,
– po potrebi rukuje sustavom centralnog grijanja/hlađenja, kontrolira i nadzire rad sustava, mjernih instrumenata, pumpi te ostale pripadajuće opreme uređaja i instalacija te sredstava za zaštitu od požara,
– vodi brigu o tekućem održavanju, funkcioniranju i pravodobnom servisiranju postrojenja uređaja centralnog grijanja, rashladnih sustava i ostalih instalacija,
– surađuje s ovlaštenim serviserima, osobama ovlaštenim za poslove ispitivanja, dimnjačarima, izvođačima radova i sl.,
– tehnički priprema objekte za potrebe protokolarnih aktivnosti,
– vrši manje popravke i zamjene na vodovodnoj instalaciji, elektroinstalaciji, instalaciji sustava grijanja i hlađenja, bravariji, stolariji te obavlja manje staklarske i ličilačke radove, održavanje i kontroliranje jednostavnih sredstva rada,
– u slučaju većih kvarova izvješćuje nadređene osobe,
– obavlja poslove uređenja vanjskih površina,
– upravlja transportnim sredstvima i vozilima,
– po potrebi upravlja brodicama i vrši prijevoz djelatnika, izvođača radova i dr., ukoliko za isto ima dozvolu,
– po potrebi rukuje s motornim strojevima i uređajima, ukoliko ima dozvolu,
– vodi evidenciju pregleda svih postrojenja i sustava,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA POSLOVE PROTUPOŽARNE ZAŠTITE I SIGURNOSTI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada,
– koordinira i provodi sve poslove protupožarne zaštite i sigurnosti,
– utvrđuje nedostatke, inicira njihovo otklanjanje i poduzima sve druge radnje vezane za dovođenje u prikladno stanje,
– komunicira s dobavljačima i pružateljima usluga vezano za pitanja protupožarne zaštite i sigurnosti,
– pribavlja potrebnu dokumentaciju,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenih.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 7.
VODITELJ/ICA SLUŽBE ZA INVESTICIJSKO I TEKUĆE ODRŽAVANJE u Sektoru održavanja nekretnina:
– organizira, usklađuje, usmjerava i nadzire rad Službe,
– odgovoran je za rad Službe i odluke koje iz djelokruga rada Službe donosi,
– odgovara za provedbu i funkcioniranje svih procesa u Službi,
– odgovara za organizaciju i raspodjelu poslova, zadataka i odgovornosti unutar Službe,
– radi na predmetima najviše složenosti iz djelokruga rada Službe,
– raspoređuje poslove unutar Službe te određuje prioritete za pokretanje projekata, investicija, nabava robe, radova i usluga,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja, tehničkih pregleda i obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova,
– vrši obilazak objekata te daje tehničku procjenu,
– prati izvođenje ugovora iz djelokruga rada Službe,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– surađuje s rukovoditeljima drugih organizacijskih jedinica radi pravovremenog i kvalitetnog obavljanja poslova te funkcioniranja svih procesa,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 8.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:
– samostalno obavlja poslove najviše složenosti uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u odabiru i određivanju prioriteta za provedbu projekata i investicija,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova,
– izrađuje projektne zadatke potrebne za izradu projektne dokumentacije, troškovnike, idejne nacrte, razvoje tehničkih i tehnoloških rješenja,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu investicije, za ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– razrađuje dinamiku izvođenja radova i brine o njenoj realizaciji,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene u projektu, izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja tehničkih pregleda, obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova te po potrebi projektira,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 9.
REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:
– provodi očevide i primopredaje, deložacije te ulaske u posjed nekretnina,
– upravlja ključevima nekretnina,
– po potrebi pribavlja dokumentaciju o korisniku i nekretnini,
– obavlja poslove utvrđivanja nedostatka i iniciranja uklanjanja nedostataka radi privođenja nekretnine svrsi (očevid – prijedlog za otklanjanje),
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– izvješćuje o provedenim poslovnim aktivnostima radi koordinacije i unosa u jedinstvenu evidenciju,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Službe,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 10.
REFERENT/ICA ZA POSLOVE PISMOHRANE u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– obavlja poslove pismohrane,
– osigurava pravodobno izdavanje i odobrava izdavanje arhiviranih predmeta ili drugih dokumentarnih materijala u skladu s propisanom procedurom i važećim propisima,
– preuzima arhivirane predmete ili druge dokumentarne materijale,
– brine o čuvanju i izlučivanju dokumentacije,
– organizira pripremu za odabir izlučivanja registraturne građe,
– sređuje i upisuje arhivsku i registraturnu građu,
– vodi arhivske knjige i popise gradiva te evidenciju korištenja gradiva,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 11.
REFERENT/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– obavlja jednostavne i rutinske poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– obavlja korespondenciju i komunikaciju iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– vodi i ažurira evidencije iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 12.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE u Odjelu za informacijske tehnologije, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– samostalno obavlja najsloženije poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela i Službe,
– koordinira obuku korisnika aplikacija,
– pruža informatičku podršku ostalim organizacijskim jedinicama,
– održava postojeće aplikacije, sistemski softver i bazu podataka,
– održava komunikacijsku, mrežnu i drugu informatičku opremu te brine o sigurnosti IT sustava,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.