Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 3. veljače 2025. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme
1. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ljudske potencijale, Služba za pravnu potporu poslovanju i ljudske potencijale, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog ili humanističkog smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
2. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA POSLOVE PROTUPOŽARNE ZAŠTITE I SIGURNOSTI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog, biotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- položen stručni ispit za zaštitu od požara,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- vozačka dozvola B kategorije,
- dozvola za voditelja brodice B kategorije,
- komunikacijske vještine.
3. DOMAĆIN/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- SSS,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- važeća sanitarna knjižica,
- tečaj higijenskog minimuma,
- poznavanje jednog stranog jezika.
4. VRTLAR/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Brijuni, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- SSS,
- 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- osposobljavanje za održivu uporabu pesticida,
- položen stručni ispit za rukovatelja strojevima za košnju trave i rukovatelja strojevima koji nemaju zaštitu od mehaničkih opasnosti.
5. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
6. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
7. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS/VŠS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
8. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog, humanističkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
9. SPREMAČ/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- NSS/KV/SSS,
- do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
10. REFERENT/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- SSS,
- do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poznavanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu.
Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdanom za vrijeme trajanja ovog natječaja, a koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove.
Dodatno za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 5., 6., 7., 8. i 10.:
– dokaz o znanju/poznavanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).
Dodatno za radno mjesto pod brojem 2.:
– dokaz o položenom stručnom ispitu za zaštitu od požara,
– preslika važeće vozačke dozvole B kategorije,
– preslika važeće dozvole za voditelja brodice B kategorije.
Dodatno za radno mjesto pod rednim brojem 3.:
– preslika važeće sanitarne knjižice,
– potvrda o položenom ispitu o zdravstvenoj ispravnosti hrane i osobnoj higijeni osoba koje rade u proizvodnji i prometu hrane (higijenski minimum).
Dodatno za radno mjesto pod brojem 4.:
– preslika uvjerenja o osposobljenosti za održivu uporabu pesticida,
– preslika uvjerenja o položenom stručnom ispitu za rukovatelja strojevima za košnju trave i rukovatelja strojevima koji nemaju zaštitu od mehaničkih opasnosti.
Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).
Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.
Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.
Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Planinska ulica 1, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje podnosi prijavu.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Kandidati koji se u prijavi na javni natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom pravu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.
Radna mjesta pod rednim brojem 3., 4. i 9. su sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o. radna mjesta s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidati prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.
Kandidati odabrani za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 5., 6., 7., 8. i 10. će prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.
S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ljudske potencijale, Služba za pravnu potporu poslovanju i ljudske potencijale, Sektor za pravne poslove i ljudske potencijale:
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u izradi općih akata Društva iz djelokruga rada i radnih odnosa te svih pojedinačnih odluka i ugovora iz djelokruga rada i radnih odnosa,
– vodi i ažurira kadrovsku administraciju i personalne dosjee radnika te osigurava zaštitu tajnosti osobnih podataka radnika, sukladno posebnom Zakonu,
– sudjeluje u poslovima iz nadležnosti Društva vezanima za kadrovska pitanja i radno pravo,
– sudjeluje u provođenju postupka selekcije, zapošljavanja i razvoja radnika u suradnji s Uredom Uprave i po nalogu Uprave,
– sudjeluje u svim poslovima koji se odnose na prava i obveze Društva i radnika sukladno Zakonu o radu te drugim propisima, podzakonskim aktima i aktima Društva,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA ZA POSLOVE PROTUPOŽARNE ZAŠTITE I SIGURNOSTI u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada,
– koordinira i provodi sve poslove protupožarne zaštite i sigurnosti,
– utvrđuje nedostatke, inicira njihovo otklanjanje i poduzima sve druge radnje vezane za dovođenje u prikladno stanje,
– komunicira s dobavljačima i pružateljima usluga vezano za pitanja protupožarne zaštite i sigurnosti,
– pribavlja potrebnu dokumentaciju,
– obavlja poslove voditelja brodice B kategorije,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
DOMAĆIN/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– obavlja redovne poslove domaćice u rezidencijalnim objektima,
– vodi tekuću evidenciju o potrošnom materijalu za rezidencijalne objekte Brijuni,
– vodi redovito uređenje i tekućeg održavanje, tekuće i investicijsko održavanje inventara i prostorija rezidencijalnih objekata Brijuni,
– brine o čuvanju cjelokupnog inventara u objektima,
– organizira pravilnu upotrebu potrošnog materijala,
– brine o gostima rezidencija,
– pomaže pri posluživanju hrane i pića,
– upravlja pomoćnim transportnim sredstvima i rukuje jednostavnim električnim uređajima,
– po potrebi sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
VRTLAR/ICA u Odjelu za rezidencijalne objekte, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– brine o parkovima i neposrednoj zaštiti parkovnog bilja,
– brine o inventaru parkova,
– rukuje jednostavnim tehničkim uređajima,
– obavlja poslove DDD mjera,
– obavlja poslove vezane za upotrebu pesticida, sredstava za zaštitu bilja i folijarna, organska i mineralna gnojiva,
– upravlja transportnim sredstvima i vozilima,
– rukuje s motornim strojevima i uređajima,
– održava i kontrolira jednostavna sredstva rada,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za ugovaranje i zakup, Služba za poslovne prostore i rezidencijalne objekte, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz davanje poslovnih prostora u zakup i sklapanja ugovora o zakupu,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz utvrđivanje pravnog i korisničkog statusa stanova,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 7.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za utvrđivanje statusa, Služba za stanove, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz utvrđivanje pravnog i korisničkog statusa stanova,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne aplikacije i evidencije,
– surađuje s nadležnim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga Odjela,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 8.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za razvrgnuće suvlasničke zajednice, Služba za prodaju nekretnina i razvrgnuće suvlasničke zajednice, Sektor za upravljanje nekretninama:
– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u svim poslovnim procesima vezano uz razvrgnuće suvlasničke zajednice i sklapanja ugovora,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– unosi i ažurira podatke iz djelokruga rada Odjela u sve relevantne evidencije i aplikacije,
– surađuje s nadležnim državnim odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima u vezi poslova iz svog djelokruga,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Odjela,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenih.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 9.
SPREMAČ/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:
– obavlja poslove čišćenja nekretnina,
– pomaže pri posluživanju hrane i pića,
– rukuje jednostavnim električnim uređajima,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenih.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 10.
REFERENT/ICA u Odjelu za praćenje troškova, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– obavlja jednostavne i rutinske poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– obavlja korespondenciju i komunikaciju iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– vodi i ažurira evidencije iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenih.