Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 17. siječnja 2025. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme
1. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje 1 godina radnog iskustva na poslovima javne nabave,
- važeći certifikat iz područja javne nabave,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
2. SURADNIK/ICA u Uredu za nabavu, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VŠS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- poželjan važeći certifikat iz područja javne nabave,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- komunikacijske vještine.
3. VODITELJ/ICA ODJELA ZA INVESTICIJE, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS/VŠS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 5 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- organizacijske, prezentacijske i komunikacijske vještine.
4. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, tri izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- vozačka dozvola B kategorije.
5. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- vozačka dozvola B kategorije.
6. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS/VŠS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- vozačka dozvola B kategorije.
7. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA ZA POSLOVE ZAŠTITE NA RADU u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- VSS, društvenog, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
- 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
- položen opći i posebni dio stručnog ispita za stručnjaka zaštite na radu II. stupnja,
- znanje jednog stranog jezika,
- rad u MS Office paketu,
- vozačka dozvola B kategorije.
8. SPREMAČ/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.
Uvjeti:
- NSS/KV/SSS
- do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdanom za vrijeme trajanja ovog natječaja, a koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove
Dodatno za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 6. i 7.:
– dokaz o znanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).
Dodatno za radno mjesto pod rednim brojem 1.:
– preslika važećeg certifikata iz područja javne nabave.
Dodatno za radna mjesta pod rednim brojem 4., 5., 6. i 7.:
– preslika važeće vozačke dozvole B kategorije.
Dodatno za radno mjesto pod rednim brojem 7.:
– preslika uvjerenja o položenom općem i posebnom dijelu stručnog ispita za stručnjaka zaštite na radu II. stupnja.
Dodatno za radno mjesto pod rednim brojem 2. ukoliko kandidat ostvaruje poželjan uvjet:
– preslika važećeg certifikata iz područja javne nabave.
Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).
Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.
Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok za podnošenje prijava je 10 (deset) dana od dana objave natječaja.
Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Planinska ulica 1, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje podnosi prijavu.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Kandidati koji se u prijavi na javni natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom pravu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.
Radna mjesta pod rednim brojem 3., 4., 5., 6. i 8. su sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o. radna mjesta s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidati prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.
Kandidati odabrani za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 7. će prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, biti upućeni na pregled vida.
S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Uredu za nabavu:
– samostalno obavlja složene poslove iz djelokruga rada Ureda,
– sudjeluje u izradi plana javne nabave i prati realizaciju istog,
– sudjeluje u pripremi i provedbi postupaka nabave i javne nabave,
– izrađuje ugovore na temelju provedenih postupaka nabave i pripadajuće dodatke ugovorima,
– vodi evidenciju postupaka nabave, objavljuje sklopljene ugovore te vodi i ažurira registar ugovora sklopljenih u postupcima nabave,
– prati sve propise iz područja javne nabave, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
SURADNIK/ICA u Uredu za nabavu:
– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Ureda uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga Ureda,
– sudjeluje u pripremi i provedbi postupaka nabave manje složenosti,
– unosi i ažurira sve podatke iz nadležnosti Ureda u relevantnim aplikacijama,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
VODITELJ/ICA ODJELA ZA INVESTICIJE, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:
– organizira, usklađuje, usmjerava i nadzire rad Odjela,
– samostalno obavlja poslove uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela i Službe,
– radi na predmetima najviše složenosti iz djelokruga rada Odjela,
– obavlja sve poslove voditelja Odjela te zamjenjuje voditelja Službe u poslovima iz svoje nadležnosti, a u slučaju odsutnosti i/ili spriječenosti voditelja Službe,
– odgovoran je za rad Odjela te odluke koje iz djelokruga rada Odjela donosi,
– odgovara za organizaciju i raspodjelu poslova, zadataka i odgovornosti unutar Odjela,
– surađuje s rukovoditeljima drugih organizacijskih jedinica radi pravovremenog i kvalitetnog obavljanja poslova te funkcioniranja svih procesa,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:
– samostalno obavlja poslove najviše složenosti uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u odabiru i određivanju prioriteta za provedbu projekata i investicija,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova,
– izrađuje projektne zadatke potrebne za izradu projektne dokumentacije, troškovnike, idejne nacrte, razvoje tehničkih i tehnoloških rješenja,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu investicije, za ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– razrađuje dinamiku izvođenja radova i brine o njenoj realizaciji,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene u projektu, izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja tehničkih pregleda, obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova te po potrebi projektira,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:
– samostalno obavlja poslove najviše složenosti uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u odabiru i određivanju prioriteta za provedbu projekata i investicija iz djelokruga rada Odjela,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje nalog za izvršenje,
– izrađuje projektne zadatke potrebne za izradu projektne dokumentacije, troškovnike, idejne nacrte, razvoje tehničkih i tehnoloških rješenja,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu ulaganja, za ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete iz ponude,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova iz djelokruga rada Odjela,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– razrađuje dinamiku izvođenja radova i brine o njenoj realizaciji,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene u projektu, izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja tehničkih pregleda, obračuna troškova izgradnje iz djelokruga rada Odjela,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova te po potrebi projektira iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:
– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje nalog za izvršenje iz djelokruga rada Odjela,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– unosi sve podatke iz nadležnosti Odjela u relevantnim evidencijama i aplikacijama,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 7.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA ZA POSLOVE ZAŠTITE NA RADU u Odjelu za opće poslove, Služba za ekonomsku potporu, Sektor ekonomsko financijskih poslova:
– pruža stručnu pomoć poslodavcu i njegovim ovlaštenicima, radnicima te povjerenicima radnika za zaštitu na radu u provedbi i unapređivanju zaštite na radu i protupožarne zaštite,
– sudjeluje u izradi procjene rizika iz područja zaštite na radu,
– provodi unutarnji nadzor nad primjenom pravila zaštite na radu i protupožarne zaštite, vodi brigu o otklanjanju nedostataka iz područja zaštite na radu,
– izrađuje procedure i radne upute vezano uz zaštitu na radu, osposobljava radnika za rad na siguran način te vodi sve relevantne evidencije uključujući i podatke u svezi s ozljedama na radu i profesionalnim bolestima,
– surađuje sa svim relevantnim tijelima nadležnima za zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu,
– surađuje sa specijalistima medicine rada,
– predlaže tehničku zaštitu, propisuje i utvrđuje uporabu odgovarajućih osobnih zaštitnih sredstava, organizira postavljanje tabli upozorenja o zabranama, opasnostima i obveznoj uporabi osobnih zaštitnih sredstava,
– provodi i sve ostale poslove zaštite na radu i protupožarne zaštite u skladu s potrebama poslodavca,
– prati zakonske propise iz područja protupožarne zaštite i zaštite na radu i osigurava njihovu primjenu te prati propise i zakonske regulative iz djelokruga rada Službe,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 8.
SPREMAČ/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:
– obavlja poslove čišćenja nekretnina,
– pomaže pri posluživanju hrane i pića,
– rukuje jednostavnim električnim uređajima,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenih.