Javni natječaj za zapošljavanje od 14. studenoga 2024.

Na temelju članka 13. Izjave o osnivanju trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo), Društvo dana 14.studenoga 2024. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
na neodređeno vrijeme

1. SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

2. SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanja nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

3. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina, dva izvršitelja, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, tehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera, prednost elektrotehnička, građevinska i arhitektonska struka,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

4. STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VSS/VŠS, tehničkog, društvenog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

5. SURADNIK/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • VŠS, tehničkog, društvenog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • do 1 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • znanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

6. REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina, jedan izvršitelj, mjesto rada: Zagreb, na neodređeno vrijeme.

Uvjeti:

  • SSS,
  • 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poželjno iskustvo u radu s nekretninama,
  • poznavanje jednog stranog jezika,
  • rad u MS Office paketu,
  • vozačka dozvola B kategorije.

Prijavi na natječaj potrebno je priložiti sljedeće:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica ili domovnica),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba, diploma ili drugo),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 1 (jedan) mjesec od dana objave natječaja),
– potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdanom za vrijeme trajanja ovog natječaja, a koji sadrži podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi i trajanju staža osiguranja i/ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koje je obavljao, u kojoj stručnoj spremi i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove
– dokaz o znanju/poznavanju jednog stranog jezika (preslika dokaza o učenju istog tijekom obrazovanja, certifikat ili potvrdu odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranih jezika).
– preslika važeće vozačke dozvole B kategorije

Dodatno za radno mjesto pod brojem 6. ukoliko kandidat ostvaruje poželjan uvjet:
– ako kandidat ostvaruje poželjan uvjet iskustva u radu s nekretninama potrebno je dostaviti dokaz o iskustvu u radu s nekretninama (potvrdu poslodavca ili bivšeg poslodavca o vrsti poslova koje obavlja/je obavljao iz koje je vidljivo da kandidat radi ili je radio na poslovima s nekretninama ili presliku ugovora o radu ili presliku rješenja o prijemu ako kandidat radi ili je radio u državnoj službi).

Ako kandidat u prijavi priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, potrebno je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista ili drugi dokaz).

Svi dokazi mogu se dostaviti u preslici, a izabrani kandidat prije sklapanja ugovora o radu dužan je predočiti originalnu dokumentaciju na uvid.

Na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja.

Ovaj javni natječaj za zapošljavanje objavit će se na stranicama portala MojPosao (www.moj-posao.net) te na mrežnim stranicama Društva (www.hr-nekretnine.hr).

Prijave se dostavljaju osobno ili poštom preporučeno na adresu Društva: DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Zagreb, Planinska ulica 1, s naznakom: „NE OTVARATI – prijava na javni natječaj za radno mjesto – navesti broj i naziv radnog mjesta“ Ako se kandidat prijavljuje na više od jednog radnog mjesta, potrebno je dostaviti posebne prijave i priložiti svu potrebnu dokumentaciju za svako radno mjesto za koje podnosi prijavu.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Poslodavac će obaviti testiranje/selekcijski intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, a kandidat će biti izabran prema rezultatima selekcijskog postupka. O datumu i vremenu održavanja testiranja/selekcijskog intervjua kandidati će biti obaviješteni putem adrese elektroničke pošte iz prijave, a rezultat selekcijskog postupka objavit će se na mrežnim stranicama Društva.

Za kandidata koji ne pristupi testiranju/selekcijskom intervjuu smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.

Kandidati koji se u prijavi na javni natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom pravu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidati se obavještavaju da prijavom na ovaj natječaj dostavljaju osobne podatke koji će se obrađivati u svrhu provedbe selekcijskog postupka. Dostavljeni podaci čuvaju se najviše šest mjeseci od dana zaključenja natječaja te protekom tog roka osobni podaci se više ne čuvaju, niti obrađuju. U svakom trenutku kandidati mogu zatražiti prestanak daljnje obrade svojih osobnih podataka.

Radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4. i 5. su sukladno Procjeni rizika radnih mjesta trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o. radna mjesta s posebnim uvjetima rada te će se odabrani kandidati prije sklapanja ugovora o radu, a na trošak poslodavca, uputiti na liječnički pregled specijalistu medicine rada na ocjenu sposobnosti.

S odabranim kandidatima sklopit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 1.
SAVJETNIK/ICA SPECIJALIST/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– samostalno obavlja poslove najviše složenosti uz specijalna znanja i stručno iskustvo u radu iz djelokruga rada Odjela,
– sudjeluje u odabiru i određivanju prioriteta za provedbu projekata i investicija,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova,
– izrađuje projektne zadatke potrebne za izradu projektne dokumentacije, troškovnike, idejne nacrte, razvoje tehničkih i tehnoloških rješenja,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu investicije, za ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– razrađuje dinamiku izvođenja radova i brine o njenoj realizaciji,
– organizira i koordinira izvedbu ugovorenih građevinskih radova,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– predlaže izmjene u projektu, izmjene tijekom izvođenja radova, roba i usluga,
– sudjeluje kod ispitivanja tehničkih pregleda, obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova te po potrebi projektira,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 2.
SAMOSTALNI/A SAVJETNIK/ICA u Odjelu za investicije, Služba za investicijsko i tekuće održavanja nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– samostalno obavlja poslove najviše složenosti iz djelokruga rada Odjela,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje naloge za izvršenje,
– sudjeluje u prikupljanju ponuda potrebnih za procjenu investicije te ocjenu ponuđenih tehničkih karakteristika i kvalitete,
– sudjeluje u pripremi ugovora u području građevinske regulative za nabavu roba, usluga i radova,
– organizira i koordinira pripremu u izvedbi ugovora,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– sudjeluje kod ispitivanja, tehničkih pregleda i obračuna troškova izgradnje,
– po potrebi obavlja nadzor nad izvođenjem radova,
– sudjeluje u aktivnostima vezanim uz zaštitu na radu i protupožarnu zaštitu iz djelokruga rada,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 3.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Odjelu za tekuće održavanje nekretnina, Služba za investicijsko i tekuće održavanje nekretnina, Sektor održavanja nekretnina:

– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Odjela uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga rada Odjela,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje nalog za izvršenje iz djelokruga rada Odjela,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača,
– unosi sve podatke iz nadležnosti Odjela u relevantnim evidencijama i aplikacijama,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 4.
STRUČNI/A SURADNIK/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:

– obavlja stručne poslove iz djelokruga rada Službe,
– priprema tehnički dio dokumentacije za izradu zahtjeva za nabavu roba, usluga i radova te daje nalog za izvršenje iz djelokruga rada Službe,
– prati napredovanje i izvršenje radova, roba i usluga odnosno njihovu terminsku i financijsku realizaciju,
– koordinira rad nadzornih inženjera, koordinatora zaštite na radu i izvođača iz djelokruga rada Službe,
– vrši pregled nekretnine za utvrđivanje stanja nekretnine,
– prati i sudjeluje u realizaciji ostalih poslovnih aktivnosti iz djelokruga Službe,
– unosi i ažurira sve podatke iz nadležnosti Službe u relevantnim aplikacijama i evidencijama,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– izrađuje izmjeru površine prostora,
– komunicira sa predstavnicima suvlasnika i upraviteljima oko otklanjanja tehničkih nedostataka na nekretninama,
– prati sve propise iz djelokruga rada, kao i stručna mišljenja, praksu i preporuke nadležnih tijela,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 5.
SURADNIK/ICA u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:

– obavlja manje složene stručne poslove iz djelokruga rada Službe uz pomoć i u suradnji s nadređenima,
– provodi očevide i primopredaje, deložacije i ulaske u posjed nekretnina i po potrebi pribavlja dokumentaciju o korisniku i nekretnini,
– obavlja poslove utvrđivanja nedostatka i iniciranja uklanjanja nedostataka radi privođenja nekretnine svrsi (očevid – prijedlog za otklanjanje),
– prati i surađuje u realizaciji poslovnih aktivnosti iz djelokruga Službe,
– unosi i ažurira sve podatke iz nadležnosti Službe u relevantnim aplikacijama i evidencijama,
– pribavlja svu potrebnu dokumentaciju,
– izrađuje izmjeru površine prostora,
– otklanja samostalno manje kvarove i nedostatke na nekretnini ili uz pomoć domara,
– komunicira sa predstavnicima suvlasnika i upraviteljima oko otklanjanja tehničkih nedostataka na nekretninama,
– izrađuje zahtjeve za nabavu za radove, robu i usluge sa pripadajućim troškovnicima za manje kvarove te prati provođenje ugovorenog i ovjerava ispostavljeni račun za izvršeno,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA POD REDNIM BROJEM 6.
REFERENT/ICA ZA OČEVIDE u Službi za tehničku potporu, Sektor održavanja nekretnina:

– provodi očevide i primopredaje, deložacije te ulaske u posjed nekretnina,
– upravlja ključevima nekretnina,
– po potrebi pribavlja dokumentaciju o korisniku i nekretnini,
– obavlja poslove utvrđivanja nedostatka i iniciranja uklanjanja nedostataka radi privođenja nekretnine svrsi (očevid – prijedlog za otklanjanje),
– obavlja administrativne, prijepisne, arhivske i pomoćne poslove,
– izvješćuje o provedenim poslovnim aktivnostima radi koordinacije i unosa u jedinstvenu evidenciju,
– izrađuje izvješća iz djelokruga rada Službe,
– obavlja i druge poslove po nalogu/ovlaštenju nadređenog.