Prijavite štetu na imovini prouzročenu potresom 22. ožujka 2020. u gradu Zagrebu

Nakon proglašenja prirodne nepogode, objavljen je Javni poziv Grada Zagreba za prijavu štete na imovini nastale nakon snažnog potresa koji je pogodio Zagreb u nedjelju, 22. ožujka 2020. Grad Zagreb pozvao je oštećenike, fizičke i pravne osobe na čijoj je imovini utvrđena šteta od potresa, da štetu prijave Gradskom povjerenstvu za procjenu šteta od prirodnih nepogoda.

Pozivamo najmoprimce i zakupnike (oštećenike), kao korisnike stanova i poslovnih prostora u vlasništvu Republike Hrvatske kojima je potres uzrokovao štetu, da osobno ili putem predstavnika suvlasnika zgrada u kojima se nalaze oštećeni poslovni prostori i stanovi, štetu prijave prijave Gradskom povjerenstvu na jedan od niže ponuđenih načina.

Prijave se podnose u pisanom obliku i na propisanom obrascu koji oštećenici mogu ispuniti u elektroničkom obliku na linku: Prijava štete od prirodne nepogode ili ga preuzeti ovdje.

Obrazac za prijavu štete oštećenici mogu preuzeti i osobno u pisarnicama gradske uprave i ispunjeni obrazac dostaviti e-mailom na: prijavastetepotres@zagreb.hr ili poštom na adresu: Gradsko povjerenstvo Grada Zagreba za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, Trg Stjepana Radića 1, 10 000 Zagreb.

Nakon što štetu prijavite Gradskom povjerenstvu, sukladno objavljenom Javnom pozivu, molimo vas da obavijest o prijavi štete na imovini iz portfelja društva Državne nekretnine d.o.o. dostavite i na kontakt e-mail za stanove: info.stanovi@hr-nekretnine.hr, odnosno za poslovne prostore na: info.poslovniprostori@hr-nekretnine.hr te da navedete sljedeće informacije:

Za stanove:

  • datum prijave štetu gradskom povjerenstvu,
  • ime i prezime, kontakt (mob/e-mail) korisnika/prijavitelja,
  • adresa, površina i pozicija stana za koji ste prijavili štetu,
  • podatak o upravitelju i predstavniku suvlasnika (naziv/ime i telefonski kontakt),
  • okviran iznos procjene štete i grube informacije o oštećenju stana,
  • fotografije oštećenja ako ih posjedujete.

Za poslovne prostore:

  • datum prijave štete gradskom povjerenstvu,
  • adresu poslovnog prostora,
  • stupanj oštećenja objekta (je li statičar označio objekt/prostor i kojom oznakom),
  • okviran iznos procjene štete koja je navedena u prijavi (za poslovni prostor),
  • fotografije oštećenja ako ih posjedujete.

Zakonski rok za dostavu prijave štete Gradskom povjerenstvu je 12 dana od donošenja Odluke o proglašenju prirodne nepogode, no prema informacijama objavljenima na službenoj stranici Grada Zagreba, donesen je Zaključak kojim se omogućuje unos podataka o štetama i izvan zakonom propisanih rokova, sve do okončanja mjera koje se odnose na suzbijanje širenja pandemije koronavirusa COVID-19 na području Republike Hrvatske.

Objavljeno: 26. ožujka 2020.